Retour en terugbetaling
Bij Reliving is het mogelijk om je bestelling te annuleren en een terugbetaling te ontvangen onder de volgende voorwaarden:
- De foto('s) in de advertentie komen niet overeen met het ontvangen product.
- De afmetingen in de advertentie wijken significant af van het ontvangen product.
- Het product vertoont beschadigingen die niet vooraf gecommuniceerd zijn.
- Het product is beschadigd geraakt tijdens het vervoer (alleen bij verzekerd verzenden en enkel voor het verzekerde bedrag).
- Het product is vermist geraakt (alleen bij verzekerd verzenden en enkel voor het verzekerde bedrag).
Daarnaast ontvang je een terugbetaling als je bestelling:
- Geannuleerd wordt door Reliving.
- Geannuleerd wordt door de verkoper (bijvoorbeeld nadat er een probleem is gerapporteerd).
Heeft het gekochte artikel niet de juiste maat, kleur, of is het niet jouw stijl? Helaas kunnen we in dat geval geen terugbetaling bieden.
We raden aan om, als je twijfelt over de staat, kleur of het uiterlijk van het product, altijd extra foto’s en video’s op te vragen bij de verkoper, bij voorkeur in daglicht.
Gaat het om een zeer breekbaar item en wordt het per pakket verzonden? Dan adviseren we om altijd verzekerd te verzenden (tot €100,- verzekerd) of het product zelf op te halen. Grote items die per transport worden verzonden, zijn standaard verzekerd tot €1.000,-.
Verloop per type bestelling
Kom tot een oplossing met de verkoper
Er zijn drie mogelijke oplossingen die je met de verkoper kunt bespreken:
- Jij houdt het artikel en het geld gaat naar de verkoper Jij houdt het artikel en jullie komen tot een korting.
- Jij krijgt een percentage van het aankoopbedrag terug en de rest gaat naar de verkoper
- Je stuurt het artikel terug naar de verkoper en je vraagt een terugbetaling aan.
Geef de gekozen oplossing aan ons door, zodat wij dit in orde kunnen maken. Mochten jullie niet tot een wederzijdse oplossing komen, neem dan ook contact met ons op. Is dat het geval, dan helpen wij met het zoeken naar een oplossing. Over het algemeen is het probleem vaak sneller opgelost als het onderling wordt geregeld, dan als wij ingeschakeld worden - dat kost iets meer tijd.
Retourkosten
Kopers betalen de kosten voor de retourverzending, tenzij anders met de verkoper wordt overeengekomen. Indien het gaat om een bestelling waarbij het item totaal niet overeenkomt met de advertentie op Reliving is de verkoper verplicht een keer de transportkosten vergoeden in verband met misleiding.
Hoe ontvang je de terugbetaling?
Je ontvangt je terugbetaling op dezelfde manier als waarop je de bestelling betaald hebt. De verwerkingstijd is afhankelijk van de gebruikte betalingsmethode. We streven ernaar dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk weer op je rekening staat.
Voor vragen of meldingen neem contact met ons op via:
- Whatsapp / telefoon: +31640488817
- Email: team@reliving.nl